3 activitati practice de a stimula creierul inainte de munca

Aproape toti dintre noi incercam sa facem fata la un numar semnificativ de provocari ce au legatura cu munca sau personale in fiecare zi. Aceasta activitate care nu se mai termina niciodata in a avea succes in fiecare domeniu din vietile noastre ne poate scurge de optimism si putere.

Dar spre norocul nostru, exista un numar de lucruri simple care le putem face in fiecare zi sa ne imbunatatim puterea creierului, performanta mentala si fizica si in schimb calitatea vietii noastre. Iata cateva idei de incercat inainte de a merge la munca in fiecare zi:

1.Citeste o carte

citind-o-carte

Una dintre cele mai bune modalitati pentru a ne stimula mintea este citind, un capitol dintr-o carte, un ziar, un articol online. Imbogatindu-ne creierul cu noi informatii este vital pentru sanatatea noastra fizica si mentala si este o activitate incurajata de neurochirurgi.

Citind putin dimineata ne ajuta de asemenea sa ne calmam si sa ne resetam prioritatile pentru ziua ce urmeaza concentrandu-ne pe altceva in afara de treburile zilnice. Pentru acelasi motiv, sa citesti o carte sau un ziar ar putea sa te duca la realizarea sarcinilor zilnice printr-o diferita perspectiva.

2.Exerseaza

exercitii

Se stie foarte bine ca exercitiile joaca un rol important in a ne pastra sanatosi fizic si psihic. Dar implicarea intr-o runda de exercitii rapida inainte de munca este o modalitate grozava de a-ti stimula creierul. Exercitiile de fapt altereaza chimia creierului si are un efect dorit de antidepresiv.

Semnaleaza o eliberare a catorva neurotransmitatori importanti, multi dintre care joaca un rol vital in pastrarea creierului nostru tanar in timp ce imbatranim. Mai important decat atat, exercitiile ajuta la pomparea sangelui si oxigenului in corp, permitand materiei cenusii sa functioneze la cea mai mare capacitate. Acest lucru duce la o memorie si o judecata mai buna.

3.Mediteaza

Young woman practicing yoga on the beach at sunset.

Cercetarile arata tot mai mult ca daca meditam ne imbunatateste atentia, concentrarea, reduce anxietatea si depresia, imbunatatind starea noastra de bine in general. Studiile au aflat ca amigdala, partea creierului care este sursa emotiilor de frica si anxietate, scade in volumul celular al creierului ca rezultat al meditatiei.

Oamenii ce mediteaza pot sa-si aduca aminte informatii mai rapid, sugerand ca abilitatea de a scana creierul pentru a afla informatiile mai rapid si mai eficient functioneaza.