Apare afacerea ta in retelele sociale corecte?

Cand vine vorba de vanzarile pe retelele sociale, este important sa intelegi atat clientii, cat si canalele sociale pe care le folosesti. Nu toata lumea detine controlul asupra audientei sociale si asta e bine! Din aceasta cauza este important sa intelegi mai multe despre retele si felul de continut pe care utilizatorii asteapta sa il vada.

    

Facebook este cea mai mare retea sociala din lume. 2 miliarde de oameni se logheaza aici in fiecare luna. Asta inseamna mai mult decat populatia combinata a SUA si a Chinei. Cu aceasta baza incredibila de utilizatori, exista o audienta pentru aproape orice afacere pe Facebook si multumita suitei de instrumente excelente, cum ar fi anunturile, paginile de afaceri si Facebook Messenger, este probabil cea mai puternica solutie de afaceri din lumea sociala a mass-mediei.

Adaugarea proprie a Google in lumea retelelor de socializare, Google+ a avut o perioada destul de dificila de cand a fost introdusa in anul 2011. Beneficiile sunt legate de faptul ca Google este cel mai folosit motor de cautare din lume. Acest lucru ar trebui sa fie suficient pentru ca orice afacere sa stie ca ar trebui sa fie pe Google+. In ciuda faptului ca nu exista un cuvant oficial din partea Google, o prezenta puternica in reteaua sociala are efecte pozitive asupra rezultatelor organice in propriul motor de cautare. Orice tip de continut functioneaza. De altfel, gif-urile si imaginile sunt, extrem de populare.

Twitter este locul care urmeaza sa fie pentru cei cu multe de spus, dar in mod ironic nu sunt destule caractere pentru a spune. Reteaua este cunoscuta pentru limita de 14o de caractere si ca inventatorul hashtag-ului (#) si este a doua retea sociala imensa care a aparut dupa lansarea Facebook. Twitter iti ofera acces la clientii tai si este o platforma pentru a-ti imbunati reputatia. Alegerea numarul 1 pentru suportul pentru clienti bazat pe mass-media sociala, formatul sau permite raspunsuri rapide la intrebarile clientilor, permitand companiilor sa faca fata oricaror probleme care ar putea sa apara. Twitter este un canal caruia ii place sa impartaseasca lucruri precum articole, clipuri video, fotografii, link-uri si bineinteles GIF-uri.

 

 

 

S-ar putea sa te inseli daca te gandesti ca Linkedin este o tabla de locuri de munca, ea este cea mai buna fereastra pentru achizitionarea de noi talente. Cu toate acestea, pentru o afacere, aceasta poate fi o retea cheie pentru alinierea marcilor si dezvoltarea afacerilor. Linkedin a lansat recent cateva instrumente care vizeaza direct utilizatorii de afaceri. Reteaua este o modalitate excelenta de a trata si de a califica oportunitatile potentiale de afaceri, care iti permite sa faci conexiuni care sa dureze. Continutul care poate fi postat este ceva mai conservator decat cel de pe alte retele. Distribuie articole interesante care vorbesc despre brand-ul tau si despre lumea afacerilor intr-un mod la care apeleaza un profesionist.

Instagram este cea de-a doua retea sociala ca marime din punct de vedere al utilizatorilor activi. Prima retea mobila reala, a inceput ca o aplicatie mobila construita pentru a impartasi fotografii de pe telefon cu toata lumea. Un mod de a documenta viata printr-o lentila a fost rapid recuperat de Facebook si in ultimii ani aceasta influenta a inceput sa se arate, odata cu introducerea video si transmiterea live in platforma. Din moment ce este vorba despre introducerea inregistrarilor live streaming si video, Instagram a devenit mult mai puternic pentru companii. Daca ai o marca bazata pe produs vizual, atunci vanzarea sociala pe Instagram este o necesitate, dar daca nu faci acest lucru, atunci este instrumentul perfect pentru a impartasi povestea marcii si cultura companiei tale. Ca si continut functioneaza fotografiile si videoclipurile si nu uita de hashtag-uri.

Pinterest iti permite sa impartasesti elementele vizuale online pe care le poti partaja cu un client sau cu o echipa. O lovitura uriasa in industria DIY, frumusete, sanatate, mancare, calatorii si design, Pinterest este modalitatea perfecta de a furniza idei pentru proiectele viitoare, de a le arata clientilor si echipei ca parte a scopului unui proiect. Pinterest este mai mult un instrument intern pentru afacerea ta decat orice alt instrument cu care se confrunta publicul. Orice lucru vizual precum o fotografie, o imagine de produs sau un infografic, este perfect pentru panoul tau Pinterest.

Daca ai o companie bazata pe vizual cu un demografic mai mic, atunci Snapchat ar putea fi ideal. Poti impartasi o perspectiva asupra marcii si culturii tale, care sa rezoneze cu tinerii si sa formeze aliante puternice de brand. Aceasta este fundatia prin care poti crea campanii de vanzare sociale foarte puternice in alta parte datorita trecerii uriase a bazei de utilizatori a Snapchat si a altor retele majore.